dimarts, 8 de desembre del 2009

APUNTAR-SE AL "BOMBARDEIG"

La nova Llei de l'Audiovisual, aprovada el passat 3 de Desembre preveu, entre altres aspectes, el fet que la publicitat sera suprimida dels canals estatals de televisió, un fet que, de ben segur, reportara grans beneficis als telespectadors, doncs es podran veure els programes sense interrupcions i, com a molt, els canals faran publicitat dels seus propis programes, tal i com ja vé fent el Canal 33.

Paral·lelament, també sabiem d'un estudi, segons el qual les televisions contravenen cada dia el Codi d'Autorregulació sobre programació de televisió i infància, un incompliment que, amb la proximitat del Nadal, s'incrementa encara més,, donada la gran quantitat de publicitat de joguines que apareix a gairebé tots els canals, sobre tot, als privats.

Però, segons vaig poder comprovar fa uns dies, la nostra TV3 que en anys anteriors es va quedar al marge del "bombardeig", enguany ha fet el que tothom, és a dir, apuntar-s'hi.

Còm és possible que un canal de televisió públic que, per respecte als animals, ni tan sols parla mai de curses de braus, ara surti amb la publicitat de joguines que en altres anys ha rebutjat. És que això dóna més rendibilitat?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada