dimecres, 6 de febrer de 2013

ENVÀS, ON VAS?

  La darrera de les campanyes promoguda per la Generalitat de Catalunya; "Envàs, on vas?" ha desaparegut dels mitjans gairebé com per art de màgia després que, des d'un partit polític, se la titllés de "parcial".

  Però el cert és que, si ens la mirem amb ull crític, tota la publicitat que ens arriba n'és de parcial, doncs la única cosa que fa és demanar-nos que comprem aquest o aquéll producte, o que anem a aquesta o l'altra companyia d'assdegurances a assegurar el nostre cotxe o moto.

  I, si mirem més enrere, encara hi havia publicitat molt més parcial, sobre tot aquella que feia referència al tabac o begudes alcohòliques, avui ja prohibida totalment la del tabac i molt limitada, gairebé residual, la de les begudes amb algún petit grau d'alcohol. I és que aquelles eren, certament, excloents i parcials, sobre tot unaa campanya que va fer una determinada marca de brandy que incloia la frase "Es cosa de hombres".

  Entre les dues formes de publicitat va haver-hi la que es va fer am música. Parcial també, per que també ens recomanava determinats productes i/o serveis. Això si, amb música.

Cap comentari:

Publica un comentari