dijous, 31 de gener del 2013

...I ARA, PER LA DUTXA DE TELÈFON

  Des que el "peu-pilota" és l'esport-rei, els grans clubs de tot el Món han fet i fan mans i mànegues per tal de promocionar-se i donar-se a conèixer a tothom, fins i tot a aquells que no se senten "futboleros".

  Molt és el marxandatge que els grans clubs creen i fan elaborar, per tal d'aconseguir uns diners extres que els ajudin a finançar-se, uns diners que, d'alguna manera, se sumen als que ja aporten els patrocinadors i els anomenats "socis compromissaris"; és a dir, persones adinerades que, a diferència dels socis de base, tenen, per així anomenar-les, "accions" dels grans clubs esportius.

  Actualment, en que la crisi colpeja tots els aspectes de la nostra vida, els clubvs de futbol també ho noten. Però el marxandatge segueix tan viu com el primer dia en que es va posar en pràctica aquest sistema de promoció.

  I, com no podia ser d'altra manera, el Barça també en fa de marexandatge. Periòdicament, algún diari esportiu, estretament lligat al club blau-grana, ofereix algún "gadget oficial" del club, com van ser l'anorak, la motxilla, les botes, un equipament, una bossa de viatge, una manta, una tovallola de platja ò una maleta.

  Possiblement no era d'esperar el que està passant actualment. Però el cert és que, des de fa uns pocs dies, un rotatiu esportiu, molt vinculat amb l'entitat blau-grana, ofereix un altre dels "gadgets oficials", si així els podem anomenar.

  I és que els qui els hagin anat col·leccionant  tots, ara tenen la poc menys que curiosa oportunitat de dutxar-ser, ni més ni menys que amb la dutxa de telèfon "oficial" del club. Tot un honor, no?. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada