S'acosta el Nadali, amb aquestes dates, arriba la publicitat de joguines que, d'alguna manera, ens presenta com a gran allò que és infinitament petit i, a la inversa, minimitza allò que és immens.
Deixant de banda altres aspectes, es fa, en ocasions, gairebé impossible calcular o imaginar còm serà aquella joguina que, a la pantalla de la "tele" apareix com a immensa. O còm de gran serà aqurella cinta de córrer que apareix com a "petita" a l'espot publicitari que la promociona.
I és que, ho volguem o no, la publicitat sempre té tendència a utilitzar tècniques d'imatge; com són les macros per tal de maximitzar quelcom, o els grans angulars, per tal de minimitzar-ho. I, d'aquesta manera, crear-nos una imatge sempre "idealitzada" del producte que ens colen vendre.
En ambdós casos, el millor és anar a la boriga i comprovar, de primera ma, quines són les dimensions d'allò que ens anuncien.
FOTO: Una joguina molt petita, però que sembla gran, augmentada amb macro. Font: CCMA 3/24.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada