Fa pocs dies es feia públic que Apple, la companyia fundada pel desaparegut; Steve Jobs, juntament amb Steve Wozniak, i que, d'alguna manera, es considera la competènca, no només de Microsoft, si no de totes les altres empreses que es dediquen a la informàtrica i la telefonia mòbil, havia batut tots els rècords de vendes en els darrers mesos, uns números que havien estat tan alts mercès al seu nou gadget; l'iPhone 6, un aparell que en un principi va estar envoltat per la polèmica, doncs va començar a córrer per la xarxa la notícia de que es doblegava.
I el divendres, 30 de Gener passat, una altra notícia assegurava que la marca preferida dels milionaris xinesos a l'hora de fer regals no és altra que la de la poma mossegada, lo qual eleva els seus productes a la categoria de superluxe en aquell pais.
Certament que, anar a una botiga de la marca que, a més, és exclusiva en tot, érs entrar en un altrwe món, de tasl manera que en comerços que no són de la marca si volen tenir-ne prioductes hauran d'adequar un departament amb una decoració el més semblada possible a la de les botigues originals.
I és que, a banda dels preus altíssims que els productes de la marca de Cupertino tenen, la seva exclusivitat és tal que quio tringui un ordinador d'aquesta marca haura de comprar-ho tot d'ells doncs la compatibilitat brilla, precuisament, per la seva absència.
llavors. Per què tenir quelcom car i incompatible si passem amb menys preu i amb més compatibilitat?.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada