dimecres, 11 d’octubre del 2023

UN FENÒIMEN CINEMATOGREÀFIC I MEDIÀTIC


 Creada l'any 1959, per la dissenyadora; Ruth Handler, la nina; "Barbie" és un dels productes estrella de la firma nord-americana; "Mattel".

La joguina, que durant anys ha fet les delícies de les nenes, ha passat ja a ser molt més que icònica.

El pasasat estiu, els cinemes estrenaven una pel·lícula, realitzada per una dona, quin títol és, precisament, el nom de la icònica nina que, en l'argument de la cinta está interpretada per una actriu.

Segons es feia públic, la cincta, que ha estat un èxit rotund, ja ha aconseguit recaptar més de 1000 milions de dòlars.

Entre d'altrtes aspectes, la cinta ha posat de moda un color, el rosa, una de quines varietats, anomenada; "Baker Miller", ha estat qualificada per alguns experts com a "depressiva". Tot i això, hem pogut veure com molts espectadors anaven al c9inema a veure aquesta cinta vestits amb roba d'aquell color.

Però, com dissortadament passa amb molts dels fets mediàtics en aquesta vida, la popularíssima cinta ja ha començat a tenir també els seus detractors. I, com si aquesta fos quelcom realment "dolent", ja hi ha hagut alguns paísos que, d'alguna manera, ja han prohibit, o intentat prohibir-ne l'emissió per diverses raons.









FOTO: Un cartell de "Barbie". Font: CCMA 3/24.CAT.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada