dimecres, 17 d’abril del 2013

D'UTILITAT PÚBLICA

  Fa unes quantes setmanes sorgia la polèmica so re el fet que What's App, una aplicació per a mòbil que serveix per enviar missatgeria instantània, entre altres utilitats, deixaria de ser gratuïta per passatr a ser de pagament una quota que, segons informacions aparegudes en els mitjans,  havia de ser única i de per vida per els usuaris de l'iPhone mentre que, per els usuaris d'altres terminals, aquesta aplicació els costaria 90 cèntims d'euro (de moment) cada any.

Sorprenentment una setmana després del rumor s'informava de que tothom tan els usuaris de l'iPhone com els dels altres terminals vindrien obligats a pagar la quota anualment.

  El divendres, 12 d'abril passat, diversos mitjans publicaven la notícia de que l'aplicatiu havia contribuït a salvar un home que es va quedar atrapat en un avenc a les muntanyes de la Comunitat Murciana.

  Amb un fet així, l'aplicatiu ha demostrat que no és quelcom banal, si no una autèntica ajuda per a gent que es pugui perdre. En definitiva, que és un servei públic que, com a tal, no hauria d'estar subjecte a cap mena de quota, i declarat d'Utilitat Pública.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada