Des que l'esport-rei és un espectacle de masses, sempre ha estat envoltat per polèmica a diferents nivells. No és estrany veure com, el dilluns al matí, els qui son fanàtics d'un o un altre club, discuteixen les jugades polèmiques de cada partit, convertint-se en "jutges" quines decissions, però, no van més enllà de senzills comentaris.
Altra cosa és la rivalitat que hi ha entre seguidors de grans clubs, sobre tot quan aquests s'enfronten entre ells, unes rivalitats que ultrapassen, en algunes ocasions, el fet d'animar un o altre equip. I, fins i tot, han acabat en enfrontaments entre seguidors .
Però darrerament, hem estat testimonis d'una altra violència, i és la que també es dona als camps de futbol, sobre tot, contra jugadors que poden ser d'una altra ètnia, com ha poassat aquest cap de setmana un fet que, en aquesta ocasió, ha obligat l'àrbitre a suspendre el partit, en aplicacio del Protocol Antiviolència.
El futbol, a més d'un esport al que molts de nosaltres vam jugar de petits, és també un espectacle al que cal anar. Però sempre amb l'esperit d'animar el nostre equip preferit, mai insultant els demés.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada