dimecres, 14 de març de 2012

UNA DECISIÓ MOLT JUSTA

El divendres, dia 9 de Març passat, es feia pública una sentència del Tribunal de la Unió Europea, segons la qual, es prohibeix posar com a marca d'una sansa, la paraula "hijoputa"una expressió ofensiva en tots els sentits.

Sembla que els qui impulsaven la controvertida marca no s'han assabentat encara que existeix, a nivell de tota la Unió, un codi ètic que prohibeix utilityzar, encara que siguin en ocasions considerades !"carinyoses" expressions de mal gust com a marques comercials.

I és que hi ha qui, per vendre, se les empesca totes, fins i tot anuncis del tipus "Senyora, compri un televisor de tal marca, per que jo en tinc un a casa" (Si no el compres, no ets ningú...).

Que bvivim ern un congtinent on la democràcia és la tònica general dels països que l'integren, això és un fet que ningú ens discuteix. Però el que tampoc es pot discutir és el fet que hi ha unes "línies vermelles" tan a l'hora de crear marques com a la d'anunciar-les, que no han ni tan sols de trepitjar-se. I no es tracta en absolut de censura, si no d'ètica.

Cap comentari:

Publica un comentari