dimecres, 24 de juny del 2026

CALOR...

 



El passat diumenge, dia 21 de Juny, entrava l'estiu astronòmic, que no el meteorològic, que ja fa dies que està entre nosaltres.

I, amb l'estiu arriba la calor que, aquest any, més que "calor" és una onada de calor mol intensa, de la que fa dies que els meteoròlegs ens n'han anat avisant, amb temperatures que, en alguns indrets, arriben i, fins i tot superen els 40 graus.

L'esttiu, una època en que totes les precaicions son poques quan fa aquesta calor...





BONES VACANCES A TOTHOM!






FOTO: Una platja  Font: CCMA-3CATRINFO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada