A la ràdio i a la televisió,, sobre tot en aquells canals de caire privat, la publicitat, omnipresent a la seva graella de programació, no és altre que el sistema del que aquests canals ea valen per subsisrtir, econòmicament parlant, a més dels accionistes de les empreses quew els gestionen.
Però, d'un temps ençà, la publicitat ha entrat també a Internet, de tal manera que, a les pàgines que consultem, sempre hi ha anuncis d'un o altre producte o servei que, sobre tot, si en fem la recerca a través d'alguna pàgina de comerç en linia, se'ns anuncia el producte o servei que hem buscat a cada lloc web que obrim, amb lo qual no deixem mai de veure aquell producte o servei.
Dissortadament, aquesta mena de publicitat "insistent", també ha arribat als nostres telèfons mòbils, de tal manera que, tan botigues en linia, sobre tot, de procedència xinesa, com jocs, se'ns anuncen quan volem consultar, per exemple, l'aplicatiu del temps, per veure quina temperatura fa a la nostra ciutat. Alguns d'ells son tan immensament agressius que, si no reiniciem el dispositiu, no hi ha manera de treure'ls de la pantalla. I, fins i tot, un d'aquests anunciants, que és un comerç en limnia, fa sonar el telèfon de manera que dona la impressió d'un avis d'alarma urgent.
Aquesta publicitat es pot combatre, doncs existeixen els anomenats; "bloquejadors d'anujncis". Però, cpom en tot, feta la llei, feta la trampa doncs, si bloquejem la molestíssima publicitat molts llocs web, sobre tot, de mitjans informatius, ens obliguen a subscriure'ns. I, en conseqüència, a pagar per consultar-los.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada