Quan es concedeixen premis , tan del món del cinema, com de la música o la literatura, hom pot preguntar-se si els encarregats de donar aquests guardons han hagut de llegir o visionar un munt d'obres,per tal d'escollir les elegides.
Doncs segons es feia públic fa uns dies, sembla ser que els Acadèmis ce Holywood hauran de fer precisament aixxò, viaionR totes les pel·lícules que optin ales estatuetes dels Òscars de l'any vinent.
Tot i que, en algunes xarxes socials, els usuaris s'han burlat, precisament, d'aquesta decissió, el cert és que seria molt normal que,a l'hora de donar un veredicte sobre una obra determinada, els qui han de fer-ho hagin, d'alguna manera, analitzat les obres candidates.
Ja sabem que, si es tracta de música, les coses son més fàcils. Però si es tracta de pel·lícules o llibres, el tema també es complica força.
Però, en realitat, hauria de fer-se d'aquesta forma, doncs les decissions es prendrien amb millors criteris.